Friday, June 1, 2012

NATIONAL MC - YOO JAE SUK

Peminat K-POP if xkenal Yoo Jae Suk memang xsah la. Saper tak kenal national MC yang kelakar tahap gaban nihh..(lawak yang bersahaja...) dia gelak pun itu adalah sebahagian lawak dia...hahahaha..lucu sungguh!!

Yoo Jae Suk
Melalui YJS ni lah aku ada minat baru iaitu collection of korea variety show. Running Man adalah 1st variety show yang boleh buat aku pecah perut. Lucu sungguh ni weiii..xtipu!
Running Man (don't walk must run..hahahaha..bang~ - MC Suk Jin)
Running man ni macam group MC yang akan selesaikan mission untuk bertanding sesama diorang dan dalam mingguan tue diorang ada guest untuk enjoy game yang diorang da prepared.

Lee Gwang Soo, Yoo Jae Suk, Song Joong Ki, Ji Suk Jin, Kim Jong Kook, Song Ji Hyo, Kang Gary, Lizzy & HaHa

Hah nilah dia MC2 yang buat lucu kat running man tueee, Song Joong Ki & Lizzy pulak awal2 rancangan jer sertai running man, lepah tuh diorang kena undur diri sebab ada komitmen dengan lakonan dan nyanyian.

Ni pun aku xabis download lagi running man..Dalam running man dia ada jugak selit2 variety show yang sebelum nih.

Membuatkan aku selongkar balik semua variety show yang ada YJS..hehehe..so aku terjumpa 2nd variety show yang gelak sampai xhingat dunia nih Family Outing.

Family Outing - its all about family~sharing is caring

Best giler dooo..yang nih sesaper nak boleh order ngan aku..Aku ada full episode punyer laaa....Tapi Family Outing season 1 jer okei. Season 2 aku xberape minat sangat sebab da xbest daaaaaa....

Yoon Jong-shin, Park Ye-jin, Lee Chun-hee, kim Su-ro, Yoo Jae Suk, Lee Hyo-ri & Kang Dae Sung (not in the picture: Kim Jong Kook, Park Si-Yeon & Park Hae-jin

Diawal program diorangla MC untuk FO (Family Outing) nih. Family yang pergi menjelajah ke sekitar kampung di South Korea dan mereka diberi tasks untuk menjaga rumah dan menyelesaikan misi yang diberikan oleh tuan rumah. Tiap-tiap minggu akan ada guest untuk jadi geng diorang.

Rancangan nih best sebab ada banyak acara makan2. Tiap kali tengok variety show nih mesti rasa nak melahap jerr...

kua-kua---laparnyerrrrrrr
So, diorang kena prepare sendiri makanan, tempat tidur dan aktiviti yang diorang nak main..Best siot.. Watak yang aku suka dalam FO ni watak Park Ye-jin,(sweet tapi brutal ~~~hahaha) sebab tu dia diberi gelaran "Sweet and Savage".

Sweet & savage Ye-jin~~~ (^_^)

Variety show nih macam buat rentetan..mana tak nyer MC YJS kan da 3 program jumpa dengan diorang. Dalam FO aku terjumpa pulak variety show X-Man.

X-man (variety show ni da lama sangat sejak tahun 2008 lagiii)~kira aku buat comebackla..hehehe

X-man nih semua peserta kena main satu permainan dan saper yang dapat misi jadi X-man kena buat permainan tu kalah teruk so semua orang kena teka saper X-man tuuueee diakhir rancangan.

Macam biasa la MC mestilah national MC punyer baru boleh gelak pecah anak tekak pulak kali nih...HAHAHAHA (*gelak besar)

MC Kang Ho-dong, Yoo jae Suk & Kim Jae Dong

Aku suka watak HaHa dalam variety show nih sebab budak nih memang la talented tiru gaya Kim Jong Kook zaman Turbo dulu...lucu sungguh! tapi yang menjadi topik hangat sebab X-man nih ada sweet couple - Kim Jong kook & Yoon Eun Hye

HaHa (talent yang dia ada meniru gaya Jong Kook buatnya aku suh member aku beli CD KJK kat Korea aritu...Ha-Ha)
Sweet Couple (gosip nih sampai jadi headline akhbar kat Korea...cayalah!!!!!)

P.S : Apa pun ke3-tiga variety show, Running Man, Family Outing & X-man semuanya diMC kan oleh Yoo jae Suk oppa~~~~..sebab dia punyer kelakar memang kelakar (benda xlucu pun jadi lucu gila2 tu hah)..Naper kat Malaysia tak der rancangan macam ni hah..Ada MC yang boleh kendalikan episode sampai beratus-ratus..???..Salute la kat MC Yoo Jae Suk..Hwaiting!!!!!

2 comments:

  1. Boleh jugak..nak episode Family Outing...haha..nak download kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba guna link nih..http://allvarietyshow.blogspot.com/p/eng-sub-family-outing-season-1.html

      Delete