Thursday, May 31, 2012

DRAMA & MOVIE TALK SHOW

Tetiba aku rasa macam da jauh hati pulak dengan citer-citer drama korea nih sebabnya da lama mata aku tak sembab.(T_T). Rindu betui nak tengok citer-citer korea. tapi tula aku tengah syok dok melayan K-POP punyer group nyanyian pulak.

rindu nak tengok citer korea macam dulu2..hukhuk




Aku pun xtau macam nak gile boleh terjebak dengan benda nih..(*biul mata ..pusing-pusing). Btw, aku ada top10 citer yang aku nak tengok sangat-sangat. Aku xkira mesti beli or download...HAHAHA (*gelak setan sudaaa~~) biar la citer tu da lama kezaman pun aku tak kisah asalkan aku dapat sembabkan mata aku...hwaiting!!



1) Introduction to Architecture - Eom Tae-woong, Han Ga-in, Lee Je-hoon & Suzy

2) Wild Romance - Lee Dong Wook, Lee Si Young & Jessica Jung
3) Love Rain - Jang Geun Suk & Yoona


4) Fashion King - Yoo Ah In & Shin Se Kyung, Lee Je Hoon & Kwon Yu Ri

5) The King 2Hearts - Lee Seung Ki & Ha Ji Won (P.S. : nak dengar suara Taeyeon..hehee)

6) Rooftop Prince - Park Yoochun & Han Ji-min
7) Queen Seon Deok - Lee Yo Won, Ko Hyun Jung, Uhm Tae Woong & Park Ye Jin

8) Dream High - Bae Suzy, Taecyeon, Kim Soo-hyun, Ham Eun Jung, IU & Jang Wooyoung

9) Dream High Season 2 - Kang Sora, JB, Ji Yeon, Jin Woon, Hyorin & Park Seo Joon

10) My Princess - Song Seung Hun, Kim Tae Hee, Park Ye Jin & Ryu Soo Young

P.S : tetiba aku jadi mengikuti lakonan Park Ye Jin (hahaha..macam lucu jer) aku jadi mengikuti sejak pertama kali aku tengok dia dalam..jeng--jeng--....jom meh pi ..check it out!!!..

No comments:

Post a Comment